duminică, decembrie 12

DARUL MEU pentru CRĂCIUNUL LOR!

duminică, decembrie 12

Acest proiect a fost iniţiat de Ciprian, a primit sprijin din partea Organizaţiei Naţionale a Bloggerilor din România şi a unui număr mare de sponsori.

Ideea lui Ciprian este una frumoasă:

25 de copii din Sibiu cu vârste cuprinse între 7 şi 14 ani care provin din familii defavorizate, ar putea avea un Crăciun mai fericit cu sprijinul material al comunităţii de bloggeri sibieni şi a sponsorilor atraşi de aceştia.


În cadrul proiectului ,,Darul meu pentru Crăciunul lor” fiecare blogger (autor al unui jurnal online) va presta o activitate din care va dona minim 50 de lei. De asemenea fiecare blogger va încerca să atragă cât mai multe firme sibiene în demersul de a oferi un Crăciun de neuitat la 25 de copii. Fiecare copil va primi cadouri constând în dulciuri, sucuri, jucării, haine, încăţăminte, produse educative si de igiena personala.

Cei 25 de copii beneficiari sunt aleşi din familii defavorizate pe baza anchetei sociale desfăşurate de catre o asociaţie sibiană (ARAPAMESU).

Evenimentul special în cadrul căruia copii îşi vor primi cadourile va avea loc la Hipermarketul Carrefour în 17 decembrie 2010.

Şi eu particip! :)

Ideea este că nu mă pricep, din păcate, la foarte multe lucruri, iar până să scot bani din "Stand-up comedy" va mai dura :)

Lume-lume, Luni, 13 decembrie 2010, voi acorda consultaţii juridice în contul proiectului "DARUL MEU pentru CRĂCIUNUL LOR".

Aşa că...dacă aveţi probleme juridice şi dacă vreţi să puneţi şi voi umărul NU ezitaţi să mă vizitaţi!

Dacă vreţi doar să ajutaţi, o puteţi face prin două modalităţi: prin acordarea unei sponsorizări sau oferirea de produse pentru copii, scriindu-i lui Ciprian Drăghici la adresa:

gigelitatea@gmail.com

Vă mulţumes frumos!

0 comentarii:

 
Opinii Juridice © 2008. Design by Pocket